KasiaPreidl.pl

Poczekaj! 🖐️
Mam dla Ciebie jeszcze jedną propozycję ⬇️

Trenerze, coachu...
Wejdź w NISZĘ, w której SĄ pieniądze.
Dowiedz się, jak docierać do wymarzonych klientów, którzy gotowi są zapłacić za Twoje szkolenia tysiące złotych.
Weź udział w 3-dniowym MASTERCLASS
ZNAJDŹ SWOJĄ DOCHODOWĄ NISZĘ
W pakiecie z Niezbędnikiem to tylko:

67 zł 697 zł

90% zniżki!

Wybór niszy w branży szkoleniowo-rozwojowej przyprawia Cię o ból głowy?

Boisz się, że wejdziesz w niszę, gdzie nie ma pieniędzy…

Zaczniesz współprace ze spłukanymi klientami…

Zmarnujesz czas, nerwy i wrócisz do punktu wyjścia?

Nie martw się!

Wejdź w opłacalną niszę i spraw, aby klienci pragnęli CIEBIE.


Stworzyłam 3-dniowy Online Masterclass, w którym krok po kroku…

✅ Wybierzesz swoją niszę w oparciu o POPYT i Twoje zainteresowania. Pokażę Ci, które nisze są warte Ciebie, a które nie.

🔥 Odkryjesz swoje przewagi nad konkurencją, o których mogłaś nie zdawać sobie sprawy. Zaczniesz wykorzystywać je jako swoją MOC.

🎉  Pokażę Ci, jak docierać do klientów, którzy mają palący problem… i jak pozycjonować siebie, jako JEDYNĄ osobę, która go rozwiąże. 

💸 Zaczniesz przykuwać uwagę klientów jak na zawołanie – a uwagę przekuwać na 5-cyfrowe kwoty miesięcznie.

Tylko do 18.09 cena Masterclass wynosi jedyne 197 zł!
Program:

Dzień 1 – Poznaj najbardziej dochodowe nisze

  • Czym jest dochodowa nisza i jak jej szukać w oparciu o dane rynkowe
  • 10 obszarów, w których zapotrzebowanie na specjalistów rośnie najszybciej
  • Badanie rynku oraz identyfikacja istniejących luk i możliwości
  • Mapa potencjału 

 

Dzień 2 – Wybierz swoją dochodową niszę

  • Dlaczego wykorzystanie własnych unikalnych umiejętności jest kluczowe dla znalezienia niszy
  • Wybór specjalizacji oparty o mocne strony, zasoby, doświadczenia i pasję oraz o zapotrzebowanie rynkowe
  • Metody segmentacji rynku i wybór dobrze płacącej grupy docelowej
  • Jak dostosować swoje umiejętności i ofertę do potrzeb wybranej niszy

 

Dzień 3 – zbuduj wiarygodność i przewagę konkurencyjną

  • Analiza konkurencji w wybranej niszy
  • Tworzenie wyróżników marki i oferty oraz tworzenie unikalnej wartości dla klienta
  • Algorytm budowania wiarygodności w roli eksperta
  • Wybór sposobów, w jakie można dostarczyć unikalną wartość swoim klientom
  • Najlepsze kanały dotarcia do klientów w swojej niszy

© Wszystkie prawa zastrzeżone 2023