PROGRAM:
Dzień 1 – Poznaj najbardziej dochodowe nisze
- Czym jest dochodowa nisza i jak jej szukać w oparciu o dane rynkowe
- 10 obszarów, w których zapotrzebowanie na specjalistów rośnie najszybciej
- Badanie rynku oraz identyfikacja istniejących luk i możliwości
- Mapa potencjału
Dzień 2 – Wybierz swoją dochodową niszę
- Dlaczego wykorzystanie własnych unikalnych umiejętności jest kluczowe dla znalezienia niszy
- Wybór specjalizacji oparty o mocne strony, zasoby, doświadczenia i pasję oraz o zapotrzebowanie rynkowe
- Metody segmentacji rynku i wybór dobrze płacącej grupy docelowej
- Jak dostosować swoje umiejętności i ofertę do potrzeb wybranej niszy
Dzień 3 – Zbuduj wiarygodność i przewagę konkurencyjną
- Najlepsze kanały dotarcia do klientów w swojej niszy
- Analiza konkurencji w wybranej niszy
- Tworzenie wyróżników marki i oferty oraz tworzenie unikalnej wartości dla klienta
- Algorytm budowania wiarygodności w roli eksperta
- Wybór sposobów, w jakie można dostarczyć unikalną wartość swoim klientom